Mayıs 21, 2006

Menekşeler


4 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba ben ahsen blogunuz çok güzel çiçekleriniz birer harika çok şahaneler maşallah ben afrika menekşesi hakkında bişeyler sormak istiyorum yeni aldım menekşelerimi saksılarını degiştirmek istiyorum çok küçükmüş gibi geliyor bana uygun zaman mı acaba degilse ne zaman uygun cevap yazarsanız çok sevinirim

Derya dedi ki...

Merhaba Ahsen,
Su an ciceklerin saksilarini degistirmek icin uygun degil. Menekseler bazi ciceklerin aksine kucuk saksida yasamayi severler. Diger cicekler gibi cok kok salip saksiyi sarmazlar. Illada degistirmek istersen bahari bekle derim. Menekseleri dikecegin sakisinin buyuklugu, icinde bulunduklari saksidan bir boy buyuk olsa yeterli.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

bende menkse yetıstırıyorumm saksını degıstırmek ıstıyosan saksının kearlarından ez ve cıcegı butun bır sekılde ıcınden çıkar topragını bozmadan yenı bır saksıya alırsan hıc bısı olmaz bu cıcegı yetıstırmk ısıtyosan onu çok sevıceksın butun cıcekler aynı topragını nemlı tutcaksın ayrıca bundan başka yetıstırmek ıstıyosan yapragından kopara suya koy koklenınce dık dıkerken yatay olsun yeınden yetıscek daha guzel oluyo yada farklı renkte ıkı yapragı suya koy koklenınce ıkısını bır dık ebrulı olsun benden bukadar

Adsız dedi ki...

merhaba ben ünv. ögrencisiyim ve vize ödevim için menekşe yetiştiriyorum.. ayrıntılı bilgi vermem gerekiyor menekşe hakkında ama fazla bilgi bulamadım.. familyası türü bakımı kısacası aklınıza gelen herşey bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz.. şimdiden teşekkürler