Mayıs 06, 2005

Herkese Merhaba!

Merhaba cicek severler...

Uzun zamandir yazamadim. Ilk once bilgisayarimin kablosunu yaktim. Zaten bir temassizlik vardi. Biraz oynayayim derken kaplodan dumanlar cikmaya basladi. Ondan sonrada evimizi kapatip esyalari bir depoya koymaya karar verdik. Ulkeler arasi bir yolculuk yaptik. Derken simdi de Turkiye'ye kisa bir sureligine gitmeyi planliyoruz. Anlasilan bir sure daha yazamayacagim.

Tasinmayi cicekler acisindan hic sevmiyorum. Ya kamyonda yer kalmiyor hepsini goturmek icin, ya tasinirken sicak veya soguk gibi etkenlerden dolayi oluyorlar yada yer degisikliginden olumsuz etkileniyorlar. Bu yuzden ciceklerimin cogunu arkadasima biraktim. (Allahtan en son aldiklarimin resimlerini cekmistim. Bir ara onlarida sayfaya koyup gerekli bilgileri yazacagim.) Birkac tanesini de hediye ettim.

Bir cicek sever olarak bu cok aci geliyor....Gozunuz gibi bakip buyutuyorsunuz. Ilacini ve suyunu duzenli olarak veriyorsunuz. Olmus yapraklarini temizliyor, onun icin evinizdeki en guzel koseyi ayiriyorsunuz. Nasil daha iyi yetistirebilirim diye kitaplar okuyup okudugunuz her cumleyi kelimesi kelimesine uyguluyorsunuz... Ondan sonrada gozunuz arkada birakip gidiyorsunuz.

Neyse... ben yeni evimize tasininca yeni bir cicekci daha bulup cicekciyi biraz zengin ederim:)

Ilerde gorusmek uzere...
Sevgiyle kalin...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

civil civil cok guzel bir siteniz var .. sanirim ciceklerle ilgili aradigim her bilgiyi bulabilecegim.. Tesekkurler :))

Adsız dedi ki...

biz nilüfer ve barış,
siteni C. sami abinin tavsiyesiyle inceledik. Çok hoşumuza gitti,tebrikler.

Derya dedi ki...

Cok tesekkur ederim...