Mayıs 07, 2008

Çiçekseverlere ve Bahara Merhaba!





Sayfama birşeyler eklemeyeli ne kadar da zaman olmuş. Tabi bunda kışın insana verdiği kasvette var sanırım. Neyseki bahar geldi de gözümüz gönlümüz biraz renk görecek. Bu sene yine o sera senin bu sera benim yok Bauhause yok Koçtaş yok Praktiker gezdim durdum. Daha da alacaklarım bitmiş değil. Balkonu yeniden canlandırayım bu sene de dedim. Bir cesaret geldi ve 3 tane de yedi veren gülü aldım. Hayatımda hiç gül yetiştirmedim ve bakımı konusunda da fazla şey bilmiyorum. Bakalım nasıl sonuçlanacak bu sevda. Çiçek açtıklarında ki eğer açarlarsa :) resimlerini çekip siteye koyacağım.

Bu sene yine klasiklerden gittim. Bol bol sardunya ve geçen seneye göre daha çok petunya aldım. Yanlız ilginçtir ki petunyanın başka bir türü daha olduğunu öğrendim. Bu tür kat kat açıyor. Ne kadar yaşayacağı ve sarkıp sarkmayacağı konusunda hiçbir fikrim de yok. Yaşayarak göreceğim artık. Teyzeminde ısrarıyla birkaç karanfil de aldım. Bunlardan bir tanesi kokulu ve bodur türü. Ve her zamanki gibi beni çocukluğuma götüren kadife çiçeklerinden vazgeçmiş değilim. İşte size birkaç resim...











2 yorum:

Adsız dedi ki...

Derya ablacim meraba..baharin gelmesiyle bende ufak capta cicek calismalarina basladim ve epeydir bakmadigim sayfaniza baktim bugun ve yenilikleri gordum..balkonunuzuda duymustum..bigun cay icmeye gelicem ins. :) size kolay gelsin

LOYA dedi ki...

Kadife çiçekleri bir tek eni çoukluğma götürür zannederdim.Başkalrı da varmış...Ne güzel:)