Ocak 04, 2006

Peygamber Kılıcının Son Hali

4 yorum:

saziye dedi ki...

Merhaba Derya Hanım, sitenizi çok beğendim, evde çiçek yetiştirmek isteyenler için çok faydalı . Çiçekleri çok seviyorum, birkaç saksı çiçeğim var ama pek sağlıklı değiller ne yazık ki, özellikle kışın evdeki hava çok kuruyor ve çiçeklerim zarar görüyor. Her bahar yeni çiçekler alıyorum ama gelecek yıla çok azı çıkabiliyor, ben yine de vazgeçmiyorum:)

Bengisu dedi ki...

Merhaba Derya,
sabah sabah çiçeklerini görünce inanın gözüm gönlüm açıldı desem yalan olmaz. Çok güzeller maşallah bende çiçeklere bayılıyorum ama nedense çiçekler beni sevmiyorlar heralde:) hiç olmuyorlar aldığım gibi yerlerinde sayıyorlar mesela bu peygamber kılıcından 2 yıl önce almıştım ama çok az bir farkla büyüdü acaba bakımınımı yapamıyorum sizinki çok harika olmuş bakımı nasıl tarif ederseniz çok sevinirim.
Sevgiler

Derya dedi ki...

Merhaba Bengisu. Peygamber kiliciyle ilgili subat 24 2005 de bilgiler yazmistim. Oraya baktinmi acaba cicegin bakimi icin. Aslinda bu cicek yetistirilmesi cok kolay olanlarindan bir tanesi. Cok fazla buyumemesinin sebepleri sunlar olabilir:

-yeterince isik almamasi
-soguk bir odada tutulmasi
-topraginin uzun sure degistirilmemesi
-saksisinin kucuk gelmesi

Simdilik aklima gelen sebepler bunlar.

asmavi dedi ki...

gayet güzel içerik ve kullanılabilir bilgiler çalışmalarınızda başarılar